کد آهنگ

کد موسیقی

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه از آزارش ایمن باشی، به برادری با او رغبت کن [امام علی علیه السلام]

مجموعه سایت های مرتبط با رشته های معماری و عمران

www.pubs.asce.org/cedbsrch.html

در اینجا با سایت جامعه مهندسی عمران امریکا آشنا می شویم . در سایت می توان مطالبی چون کتاب ها ، ژورنال ها و مقالات و متن های آموزشی را می توان مشاهده کرد . همچنین یک موتور جسجتوی قدرتمند را می توان در سایت مشاهده کرد که ارآئی بالائی در یافتن مطالب تخصصی در زمینه مهندسی عمران دارد .

 

www.icivilengineer.com/

سایت I CIVIL ENGINEER یک سایت اطلاع رسانی درباره مهندسی عمران در اینترنت می باشد . در سایت می توان اخبار ، پروژه های جدید ، امکانات جستجوی مطالب تخصصی ، اخبار صنعت ، مشاهده پروژه های عظیم عمران ، مجله های تخصصی ، آموزش ONLINE  و گزارش رویدادهای اتفاق افتاده در حیطه مهندسی عمران را مشاهده کرد .

 

www.cerf.org/research/material.htm

سایت CERF به ارائه مطالبی درباره مواد به کار برده شده در ساختن بناها و ساختمان ها می پردازد . مواد پیشرفته ، تکنولوژی های جدید در مواد ، پروژه ها ، اخبار و انتشارات موسسه را می توان در سایت مشاهده کرد .

 

http://people.civil.gla.ac.uk/

در این سایت با دپارتمان مهندسی عمران دانشگاه GLASGOW آشنا می شویم . در سایت می توان مواردی چون تحقیقات ، مقالات ، دوره های آموزشی دانشگاه ، اساتید ، آخرین اخبار ، LINK های مفید و آشنائی با پروژه های انجام شده را مشاهده کرد .

 

www.ce.berkeley.edu/

این سایت به دانشکده مهندسی عمران دانشگاه BERKELEY تعلق دارد . در سایت امکانات جستجو برای پیدا کردن مطالب مورد نظر کاربران قرار داده شده است ، همچنین منابع اطلاعاتی عمران ، کتابخانه مهندسی ، تحقیقات ، پروژه های انجام شده و مرکز تحقیقات دانشکده و آخرین اخبار را می توان در این سایت مشاهده کرد .

 

http://www-ce.stanford.edu/

این سایت به بخش مهندسی عمران ومعماری دانشگاه STANFORD تعلق دارد . در سایت می توان به مطالبی از قبیل برنامه های جدید موسسه ، برنامه های تحقیقاتی و مطالب بسیار دیگری که در پائین سایت آمده است را مشاهده کرد .

 

www.cee.mtu.edu/

دانشکده مهندسی عمران و معماری دانشگاه MICHIGAM در این سایت به معرفی آن مرکز و فعالیت های انجام گرفته در آن می پردازد . در سایت می توان مواردی چون INDEX الفبائی مطالب سایت ، امکانات جستجو ، همکاران موسسه ، آخرین اخبار و رویدادها ، برنامه های آموزشی دانشگاه و تحقیقات به عمل آمده در آن واحد را مشاهده کرد . 

 

www.sustainableabc.com/

در این سایت به ارائه مطالب و اطلاعاتی درباره معماری پرداخته می شود . همچنین می توان LINK هایی به سایت های دیگر مرتبط را مشاهده کرد . انواع ساختمان ها با معماری های مختلف در این سایت نشان داده شده اند .

 

www.engr.wisc.edu/cee/

گروه مهندسی عمران و معماری دانشگاه WISCONSIN-MADISON در این سایت به معرفی خود می پردازد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره اساتید و دانشجویان موسسه ، برنامه های در دست اقدام موسسه ، تحقیقات به عمل آمده ، خبرنامه ها و ارتباط با صنعت در دانشگاه را بدست آورد .

 

www.ce.jhu.edu/

این سایت به بخش مهندسی معماری و عمران دانشگاه JOHN HOPKINS مربوط می باشد . در سایت امکان دسترسی به آخرین اخبار و رویدادها فراهم می باشد ، همچنین می توان اطلاعاتی درباره برنامه های آموزشی موسسه ، اعضا ، سمینارها ، تحقیقات به عمل آمده در آن مرکز ، منابع اطلاعاتی مرجع و امکانات جستجو را در سایت را در دسترس مشاهده کرد .

 

www.nexusjournal.com/

ژورنال تخصصی مهندسی عمران و معماری  NEXUS را می توان در این سایت مشاهده کرد . در سایت امکان دریافت شماره جدید ژورنال پس از عضو شدن در سایت میسر می باشد ، همچنین در صورت نیاز امکان دسترسی به آرشیو نشریات نیز میسر می باشد . مطالب دیگری چون تحقیقات ، کتاب ها ، کتابخانه مجازی و امکانات عضویت در سایت فراهم شده است .

 

www.ccee.iastate.edu/

این سایت به کالج مهندسی عمران و معماری LOWA STATE UNIVERSITY تعلق دارد . در سایت می توان به مواردی چون تحقیقات ، بخش های آموزشی موسسه ، معرفی گروه ، رویدادها ، خبرها ، منابع اطلاعاتی مرجع ، امکانات جستجو ، INDEX الفبائی مطالب سایت ، پروژه های تحقیقاتی ، برنامه های مهندسی و آموزش اشاره کرد .